BENIDORM

Hei ♥ I dag var vi først på en morgentur rundt åsen, noe som vi har gjort hver morgen. Deretter dro vi til stranden og var der i omtrent 5 timer før vi dro hjem og var litt ved bassenget. På kvelden tok vi turen inn til Benidorm hvor vi tittet i butikker og dro på utsiktsplassen.

Antrekk 30.7.13

Topp Spaina Skjørt Ebay Smykke Ebay Ringer BikBok Solbriller RayBan Hatt Spania Armebånd Spania Sko Bianco

P.A.L.M.E.R

Utrolig fine palmer her i Spania. Elsker lyset i solnedgangen!

Redigering

Det er noen som har lurt på hvordan jeg redigerer bildene mine, og om jeg kunne lage et innlegg om det, så tenkte å vise nå.

1. Jeg går inn HER, og trykker på Pixlr express.

2. Velger Browse

3. Trykker Blur

4. Trykker Add image , og velger bilde jeg vil ha

5. Trykker Save, og så er det ferdig

Så lett som det! Håper dere skjønte

Antrekk 28.7.13

Shorts MQ Sko Spania Topp H&M Solbriller RayBan  Hatt Marked Spania Armebånd Marked Spania

Kjøpte meg denne søte hatten i dag på et marked nede i Albir, elsker den! Fikk den tilslutt for 10 euro.

Hva syntes du?♥

Albir

Elsker dette stedet♥ I dag startet dagen med en joggetur. Så har vi vært på stranden og solt oss omtrent hele dagen før vi gikk ut å spiste på kvelden.

Antrekk 26.7.13

Skjørt H&M Topp Bik Bok Solbriller MQ Sko H&M Armebånd Ebay Ring BikBok Veske Gina Tricot

Hei♥ Jeg har desverre ikke rukket å blogge før nå, men jeg har endelig kommet til Spania. Her er det supervarmt og deilig. Vi er i leiligheten vår som ligger litt oppe i fjellene i Alfaz del pi. I dag har vi vært på marked der jeg kjøpte meg noen armebånd. Så har vi vært på stranden og vært ute og spist.

Villa Malla

For omtrent en uke siden var jeg på Villa Malla. Det er et lite sted på Filtvet, der de har gjort stedet om til et lite syden paradis. Det er så utrolig fint der! Se på de palmene, de hvite steinene og stien, den hvite stranden og det turkise vannet!

Har du vært der før? ♥

Antrekk 23.7.13

Shorts Cubus Topp Bik Bok skjorte New Look

Milkshake

Lagde meg en liten milkshake til kveldskos i dag. Den var utrolig god!♥

Sørlandstur

Dag 1:

Vi dro hjemmefra ca 12 og kjørte sør over. På veien stoppet vi innom Kragerø og Grimstad, som er to veldig fine og koselige sørlandsbyer. Jeg fikk migrene og var kvalm mesteparten av turen desverre. Vi stoppet også innøm Sørlandssenteret og handlet litt. På kvelden sjekket vi inn på First Hotel i Kristiansand, og gikk til Peppez pizza for å spise middag.

Dag 2:

Vi våknet tidelig for å gå og spise Hotelfrokost. Senere dro vi til handlegaten hvor det også ble litt handling, og et lite stopp innom Gottis. Der solgte de verdens beste frozen youghurt spør du meg! Etter det satte vi oss i bilen for å kjøre videre til Mandal, som tok ca 1 time. Vi dro rett på Sjøsanden, som er en utrolig fin strand der vi møtte de vi skulle sove hos. ( noen familievenner ). På kvelden dro vi på en koselig resturang ved bryggen.

Dag 3:

Vi våknet til en god rekefrokost og gjorde oss klare for enda en dag til stranden. Vi var der i mange timer, før vi dro til huset deres igjen for å gjøre oss klare for båttur. Vi kjørte ut til en holme der vi fisket i flere timer, og jeg fikk tre makrell. På kvelden kjørte vi til land igjen og bestillte en pizza på Pizza bakeren.

Dag 4:

Vi våknet til en god frokost igjen, der vi spiste fisken som vi fisket kvelden før. Etter det pakket vi oss sammen og satte oss i bilen for å kjøre hjemover igjen. På veien stoppet vi innom Arendal og Risør.

♥♥

Antrekk 21.7.13

Shorts Zara Topp Monki Klokke Marc Jacobs Sko Converse Armebånd Ebay Ringer H&M

Hei ♥ Nå sitter jeg i bilen på vei hjem fra en liten, koselig tur i  Mandal. Vi har også vært innom Kristiansand en dag. Jeg kan legge ut litt bilder fra turen senere.

New in: Iphone deksel

Hei ♥ I går fikk jeg dette fine dekselet i posten som jeg bestilte for ca en uke siden på Ebay. Elsker det!

Du finner dekselet HER ♥

Antrekk 18.7.13

Topp Bik Bok Bukse H&M Solbriller MQ

Hei ♥ I hele dag har jeg sittet i bilen på vei til Kristiansand. Vi har stoppet innom båte Kragerød og Grimstad på vei hit. Desverre så fikk jeg migrene i bilen, og var utrolig kvalm i Kragerød, så der var vi ikke så lenge. Nå sitter jeg på hotellrommet i Kristiansand, og klar til å dra ut å spise.

Ha en super fin kveld!

Ønskeliste

♥ Polaroid kamera

♥ Lys Levi´s 501 shorts

♥ Hunter lave

♥ Marc Jacobs Gull klokke ( har samme i sølv )

♥ Pilot Ray Ban Solbriller

Elsker disse tingene og de står øverst på ønskelisten!

Drøbak

Hello ♥ I dag har jeg vært en tur i Drøbak med Mamma og søsteren min, Charlotte. Vi gikk først litt rundt i de koselige gatene, også satt vi oss å spiste på en restaurant rett ved bryggen. Før vi dro til Drøbak var vi også en tur på Vinterbro kjøpesenter, der jeg kjøpte meg noe nytt. igjen. Kan vise senere!

Pakke

Hei ♥ I går fikk jeg dette utrolig stilige smykket i posten. Jeg har vunnet det på en konkurannse som Maren har hatt på sin blogg. Smykket har hun spraymalt hvitt, noe som jeg syntes ble kjempe fint!  I tilegg så fikk jeg en utrolig fin drømmefanger som hun også har laget selv, og en melkebart sjokolade. Så utrolig snillt! Så tusen tusen, takk Maren! Ta en titt på bloggen hennes Her. Hun deler så mye bra og inspirerende inlegg som bla. nydelige antrekk og diy tutorials.

Antrekk 16.7.13

Ringer BikBok Sko Eurosko Shorts Gina Tricot Topp BikBok Smykker BikBok Veske BikBok ( Gammel ) Solbriller Ebay

Om ikke dette er norges fineste sydensted, så vet ikke jeg! Elsker Filtvet. Som jeg nevnte i sted, så har Villa Malla hvit strand, turkist vann, palmer og suuper god is.  Jeg kan legge ut flere bilder av selve stedet siden.

Hva syntes du? ♥

Café besøk

I dag tidelig dro jeg og søsteren min på cafe siden fotografen skulle komme. Etter det dro vi å tittet i butikker, og jeg kjøpte meg noen sandaler som jeg trenger til Spania, en tskjorte og en ring. Kan vise senere. Nå skal jeg og mamma reise til Villa Malla, som er et utrolig koselig sted ved Filtvett. Det ser ut som syden! hvit strand og palmer.

Antrekk 15.7.13

Genser Cubus Skjørt Ebay Solbriller MQ Klokke Marc Jacobs Armebånd Bik Bok Ringer H&M

Breakfast #2

Hei og god morgen ♥ I dag har jeg planer om å finne på noe med venner igjen, ettersom de har vært borte på konf.leir i nesten en uke. Ellers så må jeg fortsette å vaske på rommet mitt, siden fotografen kommer å skal ta bilder i morgen, og da må alt være klart.

Ha en fin dag!

Antrekk 14.7.13

Shorts og Armebånd  Ebay Topp Zara Klokke Michael Kors Ringer H&M

Rommet mitt

Hello ♥ Tenkte å vise dere det andre rommet mitt siden jeg viste rommet hos pappa sist gang. Nå så holder vi på å rydde og vaske ned hele leiligheten, fordi det kommer en som skal ta bilder på tirsdag pga vi skal flytte. Gleder meg masse!

Anbefaling: Grillet Pizza

Hei ♥ Tenkte å komme med en anbefaling siden det er så lenge siden. Jeg lagde denne pizzaen i går, og den smakte ubeskrivelig godt! så den er virkelig til å anbefale.

Mmmm, blir ikke lenge til jeg lager denne igjen for å si det sånn. Både mamma og jeg elsket den!

Antrekk 12.7.13

Skjørt H&M Topp og Ringer Bik Bok Armebånd og SolbrillerEbay Lommebok Michael Kors Sko Bianco

New in

Før treningen i dag tok jeg meg en tur på Bik Bok. Dette falt rett i smak og måtte bli med meg hjem. Den gule toppen blir så fin når jeg skal til Spania, kommer til å se litt ekstra brun ut.

Sol dag

I dag er det strålende vær! ligger på verandaen og soler meg nå, og blir nok liggende her noen timer til.

Ha en strålende fin dag videre i solen♥

Antrekk 9.7.13

Skjørt Ebay Topp Bik Bok Klokke Marc Jacobs Armebånd Ebay Ringer H&M sko Converse Solbriller MQ

Hei skjønninger! Dagen i dag går for det meste til blogg. Været er veldig skiftene fra regn, til sol, til overskyet, så det frister ikke så veldig å være ute. Jeg fikk i det minste dratt å tatt antrekksbilder da. Denne uken skal gå til trening, ettersom alle reiser bort på konf leir og da er jeg alene hjemme.

Victoria´s Secret

Fikk bikiniene for ca en uke siden, men venter fortsatt på underdelen til den bikini toppen. Var ikke så fornøyd med den toppen avlikavel, så angrer litt på at jeg kjøpte den. Etter min mening syntes jeg det er alt for mye push up i den, men den er jo fin da.

Har du noen bikinier fra Victorias´ Secret?

Sunnies

TIPS:

Solbriller er jo et must nå på sommeren! Selv elsker jeg solbriller og jeg syntes det gjør siste finish på antrekket uansett hva. Om du ikke er et solbrille menneske, så bli det. Sett de i håret, heng dem på toppen, shortsen, eller heng dem i en snor rundt halsen. Og vips så har et kjedelig  antrekk blitt litt stiligere.