BLACK & NEON

MIN AUGUST

Spania ♥ Shopping ♥ Sole seg ♥ Bade ♥  Lese ♥ Ta bilder ♥  Skolestart ♥ Musikkuke ♥ Lage film  ♥ Utkledning ♥ Bursdag ♥ Sol ♥ God mat ♥ Minner

Denne måneden har vært perfekt! kommer til å savne alle de bra øyeblikkene

...

Jeg kom hjem klokken tre i natt, etter å ha sittet på flyet fra Spania i mange timer. Det har vært en utrolig fin ferie. Den startet da jeg først dro med pappa til der vi har leilighet i Alfaz del pi hvor vi var i 13 dager. Etter en lang flytur om kvelden dro jeg hjem og sov noen timer, før jeg skulle opp kl. 8 neste morgen, for å så dra videre til Nerja i Spania med mamma. Der var vi i tre dager, før vi dro videre til Marbella og var der i en uke. Alt i alt har dette vært en utrolig fin ferie!

♥ ♥ ♥

I morgen er det skole. Det skal bli godt å komme igang med hverdagsrutinene igjen, men alt skolemaset kan godt droppes. Nå begynner jeg i tiende klasse, og har et langt og slitsomt år fremfor meg!

Lykke til på første skoledag i morgen.

Late dager

picasion

Det er veldig dårlig internett her, så det blir ikke så mye blogging som jeg hadde håpet. Men jeg har tatt masse bilder som dere heller kan se etterhvert. Stedet her er utrolig fint, og dagene går til å sole seg! I går var vi en tur på La Canada som er et kjøpesenter her i Marbella. Innkjøpene fra hele ferien legges ut når jeg kommer hjem.

♥

Kvelden

Nå skal vi snart ut å spise. I dag har vi vært på stranden og solt oss. Stranden var ikke sånn super fin, men vi skal bare være her i morgen før turen går videre til Marbella. Gleder meg masse til det stedet! Hørt at det er et stort kjøpesenter der som heter La Canada, så der blir det nok litt shopping.

Noen tips om hva man bør oppleve i Marbella?

Spania

Bading♥Soling♥ Shopping♥Spise♥ Ta bilder♥ Oppleve nytt♥ Gå turer♥ Jogge

Dette er hva dagene mine går til. I morgen reiser vi hjem for denne gang, men ferien er enda ikke slutt for meg. Når jeg kommer hjem i tolv, halv ett tiden i morgen kveld blir det bare å sove noen timer før jeg skal opp igjen tidelig for å så dra tilbake til Spania med moren min. Men denne gangen til Nerja og Marbella!

Altea

I går var vi en koselig tur i Altea der vi spiste, og tittet i butikker. Desverre så var jeg så uheldig å miste Iphonen i bakken da jeg skulle ta opp kameraet fra veska, så den knuste. Nå sitter vi her i leiligheten og venter på å få gjester på tacokveld. Vi har spist ute hver dag, så det blir deilig med litt taco!

Ha en super fin kveld! ♥

BENIDORM

Hei ♥ I dag var vi først på en morgentur rundt åsen, noe som vi har gjort hver morgen. Deretter dro vi til stranden og var der i omtrent 5 timer før vi dro hjem og var litt ved bassenget. På kvelden tok vi turen inn til Benidorm hvor vi tittet i butikker og dro på utsiktsplassen.

P.A.L.M.E.R

Utrolig fine palmer her i Spania. Elsker lyset i solnedgangen!

Albir

Elsker dette stedet♥ I dag startet dagen med en joggetur. Så har vi vært på stranden og solt oss omtrent hele dagen før vi gikk ut å spiste på kvelden.

Villa Malla

For omtrent en uke siden var jeg på Villa Malla. Det er et lite sted på Filtvet, der de har gjort stedet om til et lite syden paradis. Det er så utrolig fint der! Se på de palmene, de hvite steinene og stien, den hvite stranden og det turkise vannet!

Har du vært der før? ♥

Sørlandstur

Dag 1:

Vi dro hjemmefra ca 12 og kjørte sør over. På veien stoppet vi innom Kragerø og Grimstad, som er to veldig fine og koselige sørlandsbyer. Jeg fikk migrene og var kvalm mesteparten av turen desverre. Vi stoppet også innøm Sørlandssenteret og handlet litt. På kvelden sjekket vi inn på First Hotel i Kristiansand, og gikk til Peppez pizza for å spise middag.

Dag 2:

Vi våknet tidelig for å gå og spise Hotelfrokost. Senere dro vi til handlegaten hvor det også ble litt handling, og et lite stopp innom Gottis. Der solgte de verdens beste frozen youghurt spør du meg! Etter det satte vi oss i bilen for å kjøre videre til Mandal, som tok ca 1 time. Vi dro rett på Sjøsanden, som er en utrolig fin strand der vi møtte de vi skulle sove hos. ( noen familievenner ). På kvelden dro vi på en koselig resturang ved bryggen.

Dag 3:

Vi våknet til en god rekefrokost og gjorde oss klare for enda en dag til stranden. Vi var der i mange timer, før vi dro til huset deres igjen for å gjøre oss klare for båttur. Vi kjørte ut til en holme der vi fisket i flere timer, og jeg fikk tre makrell. På kvelden kjørte vi til land igjen og bestillte en pizza på Pizza bakeren.

Dag 4:

Vi våknet til en god frokost igjen, der vi spiste fisken som vi fisket kvelden før. Etter det pakket vi oss sammen og satte oss i bilen for å kjøre hjemover igjen. På veien stoppet vi innom Arendal og Risør.